آغاز پویش «نذر قربانی» در خراسان جنوبی با مشارکت ۱۴۷ مرکز نیکوکاری

ایرنا دوشنبه 04 خرداد 1405 - 15:29
بیرجند - ایرنا - معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌ جنوبی گفت: پویش «نذر قربانی» با هدف حمایت از خانواده‌های نیازمند در استان با مشارکت ۱۴۷ مرکز نیکوکاری آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا زاهدی اصل روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این پویش با همکاری ۲۱ دفتر کمیته امداد در سراسر استان و با مشارکت فعال مراکز نیکوکاری برگزار می‌شود تا فرصتی برای خیران و مردم نیک‌اندیش جهت حمایت از خانواده‌های بی‌بضاعت فراهم آید.

وی ادامه داد: هدف اصلی از اجرای این طرح، ارتقای سطح رفاه و تأمین نیازهای اساسی خانواده‌های نیازمند در ایام عید سعید قربان است و امیدواریم با مشارکت حداکثری مردم، بخشی از چالش‌های معیشتی این خانواده‌ها رفع شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌ جنوبی با اشاره به تسهیل فرآیند اهدای نذورات، تصریح کرد: جهت سهولت در دسترسی مردم، پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌ها در میادین اصلی شهرها، معابر پرتردد و محل برگزاری نماز عید قربان مستقر شده‌اند.

وی بیان کرد: مردم می‌توانند نذورات خود را از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۵۸۸۹۰،کد دستوری #۱*۰۵۶*۸۸۷۷* و همچنین سامانه‌های «صدقه من»، «سامانه نیکوکاری» خراسان جنوبی و وب‌سایت رسمی کمیته امداد اهدا کنند.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.