برداشت ۱۵ هزار تنی جو از مزارع میامی؛ بهره‌گیری از کمباین‌های مدرن

خبرگزاری مهر دوشنبه 04 خرداد 1405 - 15:18
میامی- مدیر جهاد کشاورزی میامی از آغاز فصل برداشت جو در شش هزار و ۷۰۰ هکتار از مزارع این شهرستان خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال ۱۵ هزار تن جو از مزارع آبی و دیم منطقه برداشت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد حسینی صبح دوشنبه در بازدید مزارع میامی از آغاز فصل برداشت محصول جو در شهرستان خبر داد و افزود: در فرآیند برداشت محصول از ادوات مدرن و مکانیزه بهره گرفته می‌شود.

وی سطح زیر کشت محصول جو شهرستان را شش هزار و ۷۰۰ هکتار عنوان کرد و ادامه داد: از این میزان دو هزار و ۷۰۰ هکتار اراضی آبی و چهار هزار هکتار آن را اراضی دیم شامل می شود.

مدیر جهاد کشاورزی میامی به کار گیری کمباین های مجهز را در کاهش ضایعات محصول جو موثر دانست و توضیح داد: از بهره برداران درخواست داریم تا نکات فنی را هنگام برداشت مد نظر قرار دهند.

حسینی اظهار داشت: با توجه به سطح زیر کشت پیش بینی عملکرد برداشت محصول جو شهرستان میامی بالغ بر ۱۵ هزار تن است.

وی اضافه کرد: کارشناسان ناظر برداشت ‌و کارشناسان پهنه در منطقه حضور دارند تا نظارت فنی و توصیه های لازم را به بهره برداران منطقه ارائه دهند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.