پرونده مهاجم مس شهربابک روی میز کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

افکار نیوز دوشنبه 04 خرداد 1405 - 14:58
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال وضعیت خدمت سربازی مهاجم باتجربه مس شهربابک را بررسی خواهد کرد.

در روزهای گذشته بحث های فراوانی در خصوص سرباز بودن امیر وزیری پناه مهاجم باتجربه تیم مس شهربابک مطرح شده است. در این خصوص شایعات حکایت از آن دارد که وزیری پناه پیش از شروع دوباره مسابقات لیگ یک نتوانسته مدارک مربوط به خدمت خود را تکمیل کند و همین موضوع اعتراض هایی را از سوی تیم های رقیب به همراه داشته است.

بعد از صدرنشینی مس شهربابک در لیگ دسته اول و بالارفتن شانس صعود این تیم به لیگ برتر ، رقبای شاگردان قاسم شهبا خواهان رسیدگی به وضعیت امیر وزیری پناه شده اند و اعتقاد دارند در صورتی که مدارک سربازی او مشکل داشته باشد، بازیکن غیرمجاز محسوب می شود و در نتایج تیمش اثرگذار خواهد شد.

حالا با توجه به اعتراض باشگاه هایی نظیر نفت آبادان، نساجی مازندران ، سایپا و ... کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قصد دارد این مسئله را پیگیری کند.

ظاهرا پرونده ای مربوط به وزیری پناه در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باز شده و قرار است اعضای این کمیته به شرایط این بازیکن رسیدگی کنند و حکم خود را صادر کنند. 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.