عبارت «تمدید آتش‌بس» در تفاهم نامه قید شده است؟

فرارو یکشنبه 03 خرداد 1405 - 15:29
بر اساس متنی که هنوز نهایی نشده، در بازه 30 روزه موضوع تنگه هرمز و محاصره دریایی پیش برده می‌شود و زمان 60 روزه‌ای برای مذاکرات در مسئله هسته‌ای در نظر گرفته شده است.

بر اساس شنیده‌ها از متن تفاهم احتمالی، برخلاف گزارش یک رسانه آمریکایی که می‌گوید طبق تفاهم نامه «آتش بس میان ایران و آمریکا به مدت 60 روز تمدید می‌شود»، این عبارت در متن وجود ندارد و تعبیری که به کار گرفته شده است، اعلام پایان جنگ در همه جبهه‌ها از جمله لبنان است.

بر اساس متنی که هنوز نهایی نشده، در بازه 30 روزه موضوع تنگه هرمز و محاصره دریایی پیش برده می‌شود و زمان 60 روزه‌ای برای مذاکرات در مسئله هسته‌ای در نظر گرفته شده است.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.