اسماعیل کوثری: می‌خواهیم به دنیا ثابت کنیم چه کسانی جنگ‌طلب‌اند

فرارو یکشنبه 03 خرداد 1405 - 11:53
اسماعیل کوثری، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: پس از اعلام آتش‌بسی که از طرف آمریکا صورت گرفت، و در نهایت رفت‌وآمدی شد برای مذاکرات پاکستان، ما از همان ابتدا بدبین بودیم و الان هم بدبینیم. رودربایستی هم نداریم. این نیست که اگر مذاکره بشود، فرق می‌کند. ما در حین مذاکره بودیم که جنگ شد. حضرت امام فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است، همین‌طوری نگفتند. مخصوصا رئیس‌جمهور فعلی آمریکا دست هر شیطانی را از پشت بسته و با نظرات نتانیاهو کارها را پیش می‌برد. ما در جنگ آمادگی صد درصد داریم اما جنگ‌طلب نیستیم. می‌خواهیم به دنیا ثابت کنیم چه کسانی جنگ‌طلب‌اند.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.