غریب‌آبادی: ایران منطق صلح‌طلبی را دنبال می‌کند

فرارو یکشنبه 03 خرداد 1405 - 08:05
معاون حقوقی و بین‌الملل وزیر امور خارجه اعلام کرد: خرمشهر نماد پیروزی اراده ملی بر تجاوزی بود که با محاسبات قدرت‌های حامی متجاوز آغاز شد، اما در برابر ایمان، ایستادگی و خوداتکایی ملت بزرگ ایران شکست خورد. ‌امروز نیز ایران همان منطق را دنبال می‌کند.

کاظم غریب‌آبادی، معاون حقوقی و بین الملل وزیر خارجه، در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

۳ خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر، یادآور حقیقتی ماندگار در تاریخ ایران است؛ حقیقتی که با اصول بنیادین منشور ملل متحد نیز پیوند دارد: ملتی که قربانی تجاوز و اشغال شود، از حق ذاتی دفاع مشروع برای صیانت از سرزمین، استقلال و کرامت خود برخوردار است.

خرمشهر نماد پیروزی اراده ملی بر تجاوزی بود که با محاسبات قدرت‌های حامی متجاوز آغاز شد، اما در برابر ایمان، ایستادگی و خوداتکایی ملت بزرگ ایران شکست خورد. ‌امروز نیز ایران همان منطق را دنبال می‌کند: صلح‌طلبی همراه با قدرت، دیپلماسی همراه با عزت، و دفاع قاطع از تمامیت ارضی، استقلال و حقوق مردم و کشور عزیزمان ایران.

توئیت غریب آبادی

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.