ادعای خبرنگار الجزیره درباره سفر یک مقام مهم منطقه به تهران

افکار نیوز شنبه 02 خرداد 1405 - 22:03
خبرنگار شبکه الجزیره مدعی شده است که یک چهره بسیار برجسته منطقه‌ای، بی‌سروصدا از تهران بازدید کرد تا آنچه را که بسیاری اکنون «شکاف‌های غیرقابل عبور» می‌نامند، پر کند.

علی هاشم در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس از سفر یک مقام مهم و بلندپایه منطقه‌ای به تهران خبر داد.

وی در این پیام با اشاره به تحولات اخیر و سفر مقام‌های منطقه به ایران نوشت «دیپلماسی دقیقه نود. نخست‌وزیر پاکستان عازم چین شد. فرمانده ارتش این کشور در تهران است. قطر به دیپلماسی رفت‌وبرگشتی بازگشته است. پایتخت‌های منطقه هم‌زمان در جستجوی فرمولی که هنوز وجود ندارد، به هر سو در حرکتند».

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.