نماینده مجلس خطاب به پزشکیان: چرا بدون اجازه رهبری، آتش‌بس را پذیرفتید؟

رکنا شنبه 02 خرداد 1405 - 14:03
رکنا سیاسی : نماینده تهران در مجلس، خطاب به پزشکیان گفت: جناب پزشکیان «چرا بدون اجازه رهبری، آتش‌بس را پذیرفتید؟ اینکه رهبری در پیام‌های خود اشاره‌ای به آتش‌بس نمی‌کند.
نماینده مجلس خطاب به پزشکیان: چرا بدون اجازه رهبری، آتش‌بس را پذیرفتید؟

به گزارش رکنا به نقل از فارس ، کامران غضنفری، نماینده تهران در مجلس در یک فایل ویدیویی، اظهاراتی درباره عملکرد مسعود پزشیکان مطرح کرد.

وی در بخشی از صحبت هایش گفت:  همان‌طور که در جنگ ۱۲ روزه بدون اجازه رهبری آتش‌بس را پذیرفتید و اسرائیل را از نابودی نجات دادید. »

او افزود: «این بار هم با پذیرش آتش‌بس آمریکا و اسرائیل را از زیر ضربات خردکننده موشک‌ها و پهپادهای ما نجات دادید. »

چرا بدون اجازه رهبر آتش‌بس را پذیرفتید!

چرا ۲۹ فروردین تهدید به استعفا کردید

چرا مانع از اجرای دستور حمله نظامی رهبر به اسرائیل شدید!

چرا نامه گستاخانه و بی‌ادبانه ۲۹ فروردین ۱۴۰۵ را امضا کردید؟ آیا صحت دارد از روحانی خط می گیرید؟؟

( فیلم را ببینید )

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.