حاج موسایی روز تلخ تکواندوی ایران را با مدال طلا شیرین کرد

رکنا شنبه 02 خرداد 1405 - 11:57
رکنا ورزشی:نماینده وزن ۶۳- کیلوگرم ایران به مدال طلای رقابت‌های تکواندوی قهرمانی آسیا دست یافت.
حاج موسایی روز تلخ تکواندوی ایران را با مدال طلا شیرین کرد

به گزارش رکنا ، در پایان سومین روز از رقابت های تکواندوی قهرمانی آسیا در مغولستان، مهدی حاج موسایی در دیدار فینال برابر جانگ از کره جنوبی در ۲ راند به برتری رسید و صاحب مدال طلای آسیا شد.

حاج موسایی پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس مقابل رافائل از لبنان ۲ بر صفر به برتری رسید. وی سپس هوانگ از چین را ۲ بر صفر برد و راهی نیمه نهایی شد وی در این مرحله نیز برابر جانگ از کره جنوبی در ۲ راند به برتری رسید و صاحب مدال طلای آسیا شد.

پیش از این مبینا نعمت زاده در ۵۳-، ساغر مرادی و فرشته فتحی در ۶۲- و علی احمدی و محمدحسین یزدانی در وزن ۸۷- کیلوگرم نیز از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

پیش از این ابوالفضل زندی در ۵۸-، امیرسینا بختیاری در ۷۴- و آرین سلیمی در وزن ۸۷+ کیلوگرم صاحب مدال طلا شدند و یاسین ولی زاده در وزن ۵۴- کیلوگرم به مدال نقره رسید.

پیش از این مهدی رزمیان در ۵۴-، رادین زینالی در ۷۴- و علی احمدی در وزن ۸۷- کیلوگرم در بخش مردان از دور مسابقات کنار رفتند و در بخش بانوان نیز همه نمایندگان ایران شامل معصومه رنجبر در ۴۶-، مهلا مومن زاده در ۴۹-، مبینا نعمت زاده در ۵۳-، ساغر مرادی و فرشته فتحی در ۶۲-، باران نعمتی در ۷۳- و فاطمه احمدی در وزن ۷۳+ کیلوگرم با شکست برابر رقیبان‌شان از دور مسابقات کنار رفتند. هدایت تیم بانوان ایران بر عهده مهروز ساعی است و سرمربیگری تیم مردان ایران را نیز علی تاجیک بر عهده دارد.

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.