گواردیولا: نظاره‌گر مراسم خاکسپاری خودم هستم

همشهری آنلاین شنبه 02 خرداد 1405 - 11:10
سرمربی اسپانیایی، پس از اعلام جدایی‌اش از منچسترسیتی در پایان فصل جاری، با احساسات عمیقی درباره تأثیر عمیق این تیم بر قلبش صحبت کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، پپ گواردیولا شامگاه روز جمعه در مصاحبه‌ای با اسکای اسپورتس گفت: سعی کردم این را در کلماتم در ویدیوی خداحافظی منعکس کنم. نوشتن این سخنرانی بیش از دو ساعت و نیم طول کشید. این فقط مربوط به تیم یا باشگاه من نیست، بلکه مربوط به تمام خوبی‌ها و زیبایی‌های شهر منچستر است.

او افزود: چیزی که تلاش دارم از تیم سیتی به یاد داشته باشم فقط بازی زیبا نیست، بلکه ما در زمین تلاش کردیم، ما واقعاً رقیب بودیم و روح این شهر را حس می‌کردیم. می‌خواهم احساساتم را نسبت به تیمم منتقل کنم و فکر می‌کنم در این کار موفق شدیم و این باعث افتخار من است.

گواردیولا در مورد ترک منچسترسیتی گفت: ترک این تیم مثل این است که مراسم تشییع جنازه خودت را تماشا کنید و ببینید که مردم چه زیبا در مورد تو صحبت می‌کنند. ۱۰ سال زمان زیادی بود، پر از بازی‌ها و لحظات زیبا و همچنین لحظات دشوار، این شهر خاص برای همیشه در خاطر من خواهد ماند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.