استقرار میز ارتباط در قالب طرح مهتاب برای تسهیل درخواست خدمات

صدا و سیما جمعه 01 خرداد 1405 - 17:02
شرکت توزیع نیروی برق استان تهران اعلام کرد: طرح ابتکاری استقرار «میز ارتباط» همزمان با اجرای طرح جهادی مهتاب، برای تسهیل ثبت درخواست خدمات مشترکان اجرا شد.

استقرار میز ارتباط در قالب طرح مهتاب برای تسهیل درخواست خدمات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، شرکت توزیع نیروی برق استان تهران اعلام کرد: طرح ابتکاری استقرار «میز ارتباط» همزمان با اجرای طرح جهادی مهتاب، برای تسهیل ثبت درخواست مشترکان و نصب شمارشگر به منظور کاهش مراجعات حضوری اجرا شد.

در این اقدام، متقاضیان توانستند همزمان با اجرای عملیات جمع‌آوری برق غیرمجاز، فرآیند ثبت درخواست انشعاب را به‌صورت میدانی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهند؛ رویکردی که با هدف تسریع خدمات‌رسانی به مشترکان، تسهیل در نصب شمارشگر به منظور برگشت ناپذیری برق‌های غیرمجاز و تکریم ارباب رجوع در دستور کار قرار گرفت.

استقرار میز ارتباط در قالب طرح مهتاب برای نخستین بار در شهرستان شهریار استان تهران اجرا شد که با استقبال گسترده مردم منطقه همراه بود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.