به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب، منبع نزدیک به مذاکرات ایران و آمریکا به «العربی الجدید» مدعی شد: سفر فرمانده ارتش پاکستان، عاصم منیر، به تهران به این معنا نیست که توافق در دسترس است.
گزارشها درباره وجود پیشنویس احتمالی توافق صحت ندارد و اینها صرفاً گمانهزنیهای رسانهای است.
وزیر کشور پاکستان پیام جدیدی از آمریکا به ایران منتقل نکرده است.
سفر مقامات پاکستانی به تهران در راستای تقویت میانجیگری اسلامآباد و نقش آن و تمایلش برای جلوگیری از تنشزایی است.
تهران همچنان خواستههای آمریکا را افراطی و غیرمنطقی میداند و معتقد است مشکل در واشنگتن است، نه تهران.