تصادف ٢ دستگاه خودروی سواری ۹ نفر مصدوم برجای گذاشت

خبرگزاری مهر جمعه 01 خرداد 1405 - 07:46
اسلامشهر- تصادف دو خودروی سوار در جاده اسلامشهر ۹ نفر را مصدوم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، شروین تبریزی صبح جمعه در جمع خبرنگاران اعلام کرد: شامگاه پنجشنبه، تصادف دو دستگاه خودروی کوییک و پراید به مرکز ارتباطات، اعزام و راهبری عملیات اورژانس استان تهران اعلام شد.

وی گفت: با اعلام این خبر بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس، یکدستگاه دستگاه اتوبوس آمبولانس و یکدستگاه خودروی فرماندهی به محل حادثه در کمربندی اسلامشهر به سمت واوان اعزام شدند.

سخنگوی اورژانس استان تهران افزود: در این حادثه 9 نفر مصدوم و پس از انجام اقدامات اولیه درمانی، توسط کارشناسان اورژانس استان تهران به بیمارستان شهدای یافت‌آباد منتقل شدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.