یک مقام ایرانی: آمادۀ استفاده از سلاح‌های جدید هستیم

فرارو پنج شنبه 31 اردیبهشت 1405 - 10:55
یک مقام نظامی گفت: ما سلاح‌های مدرنی را در داخل کشور تولید کرده‌ایم که هنوز در میدان نبرد به کار گرفته نشده و در واقع آزمایش نشده‌اند.

فرارو- یک منبع نظامی در گفتگو با یک شبکه روسی، در مورد سلاح جدید ایران گفت: ایران به سلاح‌های مدرنی مجهز است که تاکنون در میدان نبرد علیه آمریکا و اسرائیل مورد استفاده قرار نگرفته است.

به گزارش فرارو به نقل از ریانووستی، این مقام نظامی در تشریح آمادگی ایران برای حمله احتمالی مجدد آمریکا گفت: ما سلاح‌های مدرنی را در داخل کشور تولید کرده‌ایم که هنوز در میدان نبرد به کار گرفته نشده و در واقع آزمایش نشده‌اند.

به گفته وی:  تهران هیچ گونه کمبودی در ابزارهایی که برای دفع حملات آماده است، احساس نمی‌‌کند.

این منبع نظامی در پایان گفت: این بار قصد نداریم با خویشتن داری دفاع کنیم.

 

 

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.