شرط اوسمار برای حضور در تمرینات پرسپولیس

فرارو چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 20:16
اوسمار ویرا، سرمربی برزیلی پرسپولیس، شرط ویژه‌ای برای مدیران این باشگاه جهت بازگشت به ایران گذاشته است.

بلافاصله پس از شروع جنگ، اوسمار ویرا به صورت زمینی از ایران خارج شد و خود را به استانبول رساند تا از آنجا رهسپار کشورش شود. البته این مربی هنوز قراردادش با باشگاه را فسخ نکرده و تاکید دارد که از کار در ایران راضی است.

اوسمار ویرا در آخرین گفتگوی خود با مدیران باشگاه پرسپولیس به این نکته اشاره کرده که هنوز فسخ قراردادش را فعال نکرده و دلش می‌خواهد همچنان با این تیم کار کند. او تاکید دارد که اگر قرار بر آغاز تمرینات پرسپولیس از شانزدهم خرداد باشد، قطعاً روز پانزدهم خرداد خود را به تهران می‌رساند ولی شرطی دارد که باید محقق شود. ویرا قاطعانه می‌گوید فقط به شرطی راهی ایران خواهد شد که شرایط خاورمیانه به حالت عادی بازگشته و صلح برقرار شود. او گفته اگر تا آن زمان معاهده صلح منعقد شده باشد، بدون هیچ مشکلی می‌آید، ولی در غیر این صورت طبق قوانین فیفا اجباری برای بازگشت نخواهد داشت.

مدیران باشگاه پرسپولیس مدعی‌اند تمرینات این تیم به احتمال بالای ۷۰ درصد از ۱۶ خرداد شروع می‌شود، ولی اگر اوسمار ویرا خودش را به تهران نرساند، کریم باقری کار را در دست خواهد گرفت.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.