خطر اسب‌های آبی قاچاقچی معروف در کلمبیا

فرارو چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 18:29
در دهه 1980، چهار اسب آبی به مزرعه پابلو اسکوبار، یک قاچاقچی مواد مخدر آورده شدند و پس از کشته شدن صاحب مزرعه، آنها به سرعت تکثیر شدند - آنها در کلمبیا هیچ دشمن طبیعی ندارند.

دانشمندان پیش‌بینی می‌کنند که اگر این مشکل حل نشود، تا سال 2030 تعداد اسب‌های آبی در این کشور نسبتا کوچک به ۵۰۰ عدد خواهد رسید - به همین دلیل است که دولت تصمیم گرفته است آنها را معدوم کند. اما راه حل دیگری هم وجود دارد.

اتحادیه جهانی باغ‌وحش‌ها که به ابتکار آکولووا، مدیر کل باغ‌وحش مسکو، تأسیس شده است، از نجات این حیوانات حمایت کرده است. کارشناسانی از سراسر جهان، از جمله اروپا، آمریکا، آفریقا و آسیا، در حال حاضر برای انتقال اسب‌های آبی به مکان دیگری تلاش می‌کنند.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.