تسلا سایبرتراک غرق شد

فرارو چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 16:35
تلاش یک راننده در تگزاس برای آزمایش قابلیت عبور از آب خودروی تسلا سایبرتراک با ورود به دریاچه، به حادثه‌ای غیرمنتظره ختم شد.

مالک یک خودروی تسلا سایبرتراک در تگزاس آمریکا پس از آن‌که برای آزمایش قابلیت عبور از آب خودرویش را وارد دریاچه کرد، به دردسر افتاد.

به گزارش فرارو، پلیس اعلام کرد این حادثه شامگاه دوشنبه رخ داد و مأموران پس از گزارش ورود خودرو به آب به محل اعزام شدند و سایبرتراک را نیمه‌غرق در نزدیکی ساحل یافتند.

بر اساس اعلام پلیس، راننده عمداً خودرو را وارد آب کرده بود تا قابلیت حالت عبور از آب را آزمایش کند. این قابلیت در مشخصات تسلا برای عبور آهسته از آب‌های کم‌عمق و با بالا رفتن تعلیق خودرو طراحی شده است.

گزارش پلیس حاکی است خودرو پس از ورود به آب از کار افتاد و به‌تدریج دچار آب‌گرفتگی شد. سرنشینان خودرو آن را ترک کردند و تیم نجات آتش‌نشانی با کمک یدک‌کش، خودرو را از دریاچه خارج کرد.

در ادامه، راننده به دلیل ورود غیرمجاز وسیله نقلیه به بخش بسته دریاچه و همچنین نقض مقررات ایمنی آب بازداشت شد.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.