رفع تعرض از 116 هکتار زمین دولتی در اردیبهشت امسال

خبرگزاری تسنیم چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 16:32
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از 317 مورد رفع تعرض فوری به مساحت 116 هکتار در اردیبهشت امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی نبیان با اشاره به حضور تمام وقت نیروهای یگان حفاظت در حفظ و حراست از زمین‌های دولتی گفت: از ابتدای امسال، 20 مورد حکم قطعی به‌نفع دولت توسط یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در کشور اجرا شده است که براساس آن بیش از 17 هکتار زمین دولتی به بیت‌المال بازگشته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین افزود: تنها در اردیبهشت ماه امسال 317 مورد رفع تعرض فوری به مساحت 116 هکتار صورت گرفته است.

به گزارش تسنیم، اراضی تحت پوشش یگان حفاظت در استان‌ها از یک سو به دلیل پراکندگی و صعب العبور بودن، کانون توجه فرصت طلبان خرد وکلان قرار گرفته و این امر می‌تواند موجب گسترش جرائم مرتبط با زمین‌خواری شود که با تشکیل یگان حفاظت، اقدامات پیشگیرانه در صیانت از بیت المال در سراسر کشور به اجرا در می‌آید.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.