تقصیر خودم بود که به جام جهانی نرفتم | این بزرگ‌ترین حسرت فوتبالی من است!

همشهری آنلاین چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 16:31
منصور رشیدی گلر سابق تیم استقلال ماجرای غیبتش در جام جهانی ۱۹۷۸ را تعریف کرد.

به گزارش همشهری آنلاین منصور رشیدی، دروازه‌بان سابق استقلال و تیم ملی، درباره عدم حضور در جام جهانی گفت: من در آستانه دو جام جهانی ۱۹۷۴ و ۱۹۷۸ حضور داشتم. آن زمان فقط یک تیم از آسیا صعود می‌کرد. در سال ۱۹۷۴ با شکست مقابل استرالیا حذف شدیم. برای ۱۹۷۸ هم مدتی در آمریکا بودم و بعد از بازگشت در چند بازی دوستانه شرکت کردم، اما به‌خاطر اشتباه خودم و لجبازی با حشمت مهاجرانی در ترکیب قرار نگرفتم. حتی چند بار با من صحبت شد که برگردم و شانس حضور دارم، اما نرفتم. این موضوع بزرگ‌ترین حسرت فوتبالی من شد.»

او درخصوص دلیل این تصمیم گفت: «در یک تورنمنت چهارجانبه فقط در یک بازی فیکس بودم و در بقیه مسابقات نیمکت‌نشین شدم. همین باعث شد ناراحت شوم و بعد از بازگشت اعلام کنم دیگر به تیم ملی نمی‌آیم. واقعیت این است که مقصر خودم بودم؛ یک تصمیم احساسی و لجبازی که باعث شد فرصت حضور در جام جهانی را از دست بدهم.»

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.