انتقاد یک نماینده از مواضع تندروها: به بهانه دفاع از ارزش‌ها به نهادهای تصمیم‌گیر توهین می‌کنند/ رادیکال کردن فضای کشور به ضرر منافع ملی است

خبرآنلاین چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 16:30
عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس گفت: در شرایط فعلی کشور باید  صدای وحدت، انسجام، هم‌افزایی و اتحاد از کشور شنیده شود. ما همچنان در شرایط جنگی هستیم و باید اتحاد را حفظ کنیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد فاطمی، درباره ضرورت حفظ وحدت و انسجام ملی در شرایط فعلی کشور اظهار کرد: هر صدا،‌ رفتار، قلم یا اقدامی که در جهت انشقاق، تشتت و شکستن انسجام ملی باشد، در زمین دشمن بازی می‌کند.

بنابر روایت ایسنا، این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: در شرایط حساس کنونی انسجام ملی، وحدت و هم‌افزایی بین مردم و مسئولان خط قرمز ماست بنابراین اینکه عده‌ای فضای کشور را رادیکال می‌کنند، در میان مدت و بلندمدت به ضرر منافع ملی خواهد بود.

فاطمی با تاکید بر اینکه مردم هوشیار هستند، گفت: برخی دست‌های تندرو هستند که به بهانه دفاع از ارزش‌ها نظام و انقلاب بر طبل تفرقه می‌کوبند و به نهادهای تصمیم‌گیر توهین می‌کنند حال اینکه بدون تردید همه نهادهای تصیم‌گیر و مسئولان در راستای منویات مقام معظم رهبری عمل می‌کنند.

وی ادامه داد: نهادهای تصمیم‌ساز مثل شورای عالی امنیت ملی، تیم مذاکره‌کننده و نیروهای مسلح در چارچوب تصمیمات نهادهای تصمیم‌گیر که زیر نظر مقام معظم رهبری و در تبعیت کامل از ایشان هستند، عمل می‌کنند.

نماینده بابل در مجلس تاکید کرد: در شرایط فعلی کشور باید  صدای وحدت، انسجام، هم‌افزایی و اتحاد از کشور شنیده شود. ما همچنان در شرایط جنگی هستیم و باید اتحاد را حفظ کنیم.

۲۹۲۱۸

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.