پخش «بودن یا نبودن» کیانوش عیاری با بازی عسل بدیعی در روز اهدای عضو

خبرآنلاین سه شنبه 29 اردیبهشت 1405 - 15:46
همزمان با روز ملی اهدای عضو، فیلم «بودن یا نبودن» به کارگردانی کیانوش عیاری پنجشنبه شب از شبکه نمایش پخش می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم سینمایی «بودن یا نبودن» محصول ۱۳۷۷ پنجشنبه، ۳۱ اردیبهشت ماه ساعت ۲۱ روانه آنتن می شود.

این فیلم ماجرای دختر جوانی به اسم آنیک است که نیاز به پیوند قلب دارد. در طرف دیگر پسر جوانی وجود دارد که دچار ضربه مغزی شده است و قرار است قلب او را به آنیک پیوند بزنند. اما خانواده پسر گمان می‌کنند که پسرشان زنده است و به انجام این کار رضایت نمی‌دهند.

عسل بدیعی، فرهاد شریفی، حسین ایل‌بیگی، نورعلی لطفی، مریم بوبانی، لوریک میناسیان، یدالله تیموری، نورالدین اعلمی، بیتا بادران، کتایون جهانگیری و چکامه چمن‌ماه در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

59243

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.