رایزنی تلفنی بن فرحان و آل ثانی درباره مذاکرات ایران و آمریکا

خبرگزاری مهر سه شنبه 29 اردیبهشت 1405 - 13:39
نخست وزیر و وزیر خارجه قطر و فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان تلفنی درباره موضوعات مختلفی از جمله مذاکرات ایران و آمریکا گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری قطر، محمد بن عبدالرحمن بن جاسم آل ثانی نخست وزیر و وزیر خارجه قطر و فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان تلفنی گفتگو کردند.

در این تماس تلفنی همکاری میان دو کشور و راه‌های حمایت و تقویت آن و تحولات اوضاع منطقه به ویژه مسائل مربوط به آتش‌بس میان ایران و آمریکا و تلاش‌ها با هدف کاهش تنش که به تقویت امنیت و ثبات در منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

بن عبدالرحمن در این تماس تلفنی بر ضرورت پاسخگویی تمامی طرف‌ها به تلاش‌های میانجیگری جاری تاکید کرد که زمینه را برای رسیدگی به ریشه بحران از طریق ابزارهای مسالمت آمیز و گفتگو فراهم می‌کند و منجر به دستیابی به توافق پایدار می‌شود و از تشدید تنش دوباره جلوگیری می‌کند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.