مهرداد صدیقیان در گفتوگوی اخیر خود با زبانی صریح و بیپرده توضیحاتی درباره معیارهای ازدواجش ارائه داد. او ضمن اینکه تاکید کرد علاقهای به داشتن فرزند ندارد، گفت: "بچه مردم خوبه، یه گوگولی لپی بکشیم که مسئولیتی نداشته باشه؛ ولی بچه خودم نه."
وی ادامه داد: "برای من مهمترین معیار در ازدواج این است که همسرم زیاد حرف نزند. کسی که صحبتهای طولانی و بیمورد داشته باشد، من را اذیت میکند. ترجیح میدهم در مواقع ضروری و لازم صحبت کنیم، مثل زمانهایی که حادثهای رخ داده، یا شرایطی به وجود آمده که نیازمند گفتوگو است."
صدیقیان همچنین افزود: "در حد سلام و احوالپرسی روزمره گفتوگو کافی است؛ این ویژگیها باعث شده من تاکنون تصمیم به ازدواج نگیرم."