وزارت اطلاعات: چهار هسته‌ی تروریستی در جنوب‌شرق کشور منهدم شد

فرارو سه شنبه 29 اردیبهشت 1405 - 12:48
وزارت اطلاعات از انهدام چهار هسته تروریستی تکفیری در جنوب‌شرق خبر داد.

وزارت اطلاعات اعلام کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره‌کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان موفق شدند ۱۹ تروریست عضو این چهار هسته را که تحت هدایت مستقیم دشمن آمریکایی - اسرائیلی بودند پیش از انجام هرگونه اقدام شناسایی و بازداشت کنند. 

از محل اختفا و خانه‌ی به ظاهر امن مزدوران مقادیر قابل توجهی از انواع سلاح‌های سبک و نیمه‌سنگین جنگی از جمله یک قبضه دوشکا، دو قبضه آرپی جی ۷ به همراه ۷ قبضه موشک مربوطه، یک قبضه سلاح آمریکایی ام۴.۵ قبضه کلاشینکوف، ۶ قبضه کلت کمری، دو عدد دوربین نظامی و حجم زیادی مهمات کشف و ضبط شده. 

بیشتر مزدوران بازداشت شده از اتباع بیگانه بودند که پس از جذب و عضویت در گروهک‌های تروریستی تکفیری و گذراندن آموزش‌های نظامی، وارد کشور شده بودند. 

وزارت اطلاعات از مردم خواسته هرگونه موارد مشکوک را به ستاد خبری وزارت اطلاعات به شماره ۱۱۳ یا درگاه‌های رسمی ستادخبری این وزارت‌خانه در پیام رسان‌های ایتا، بله، روبیکا و سروش‌پلاس به آدرس vaja۱۱۳@ با تیک آبی گزارش کنند.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.