اعمال محدودیت مشترکان پرمصرف برق در تهران از ابتدای خردادماه

فرارو سه شنبه 29 اردیبهشت 1405 - 12:01
مدیرعامل برق پایتخت با بیان این که بیش از ۷۰ درصد مشترکان تهرانی الگوی مصرف برق را رعایت می کنند، از اعمال محدودیت برای مشترکان بسیار پرمصرف از ابتدای خردادماه سال جاری خبر داد.

کامبیز ناظریان، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، با بیان این که بیش از ۷۰ درصد تهرانی ها الگوی مصرف برق را رعایت می کنند از همکاری ارزنده شهروندان تهرانی در اجرای طرحهای مدیریت مصرف برق، قدردانی کرد. 

به گزارش ایسنا، وی با یادآوری این که در فصل گرما میزان مصرف برق به دلیل استفاده از سامانه های سرمایشی افزایش قابل ملاحظه ای دارد حفظ پایداری شبکه برق را وابسته به همراهی و همکاری شهروندان دانست.

او تصریح کرد: در راستای حفظ عدالت در فرآیند توزیع انرژی، مشترکان بسیار پرمصرف برق در شهر تهران از ابتدای خردادماه با اعمال محدودیت در مصرف برق از طریق سامانه های هوشمند و پایش های میدانی مواجه خواهند شد.

ناظریان همچنین با بیان نقش ۱۲ درصدی مشترکان اداری در مصرف برق پایتخت از آغاز اجرای طرح پایش لحظه ی مصرف برق ادارات به منظور اطمینان از اجرای مصوبه هیات دولت مبنی بر لزوم کاهش مصرف برق بخش اداری خبر داد و گفت: ادارات در صورت عدم رعایت ابلاغیه هیات وزیران با قطع برق مواجه خواهند شد.  

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.