تحلیلگر آمریکایی: ترامپ باید شرط غنی‌سازی صفر را کنار بگذارد

فرارو سه شنبه 29 اردیبهشت 1405 - 01:47
«زمانی توافق ممکن خواهد شد که ترامپ این اشتباه را اصلاح کند.»

عضو ارشد یک اندیشکده آمریکایی تاکید کرد شرط غنی‌سازی صفر در مذاکرات با ایران، یک «سم مهلک» است که از سوی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و حامیان جنگ در واشنگتن به دونالد ترامپ تحمیل شده و مانع دستیابی به توافق می‌شود.

به گزارش ایسنا، «مت داس» معاون اجرایی اندیشکده «مرکز سیاست بین‌الملل» اعلام کرد «دونالد ترامپ» برای دستیابی به توافق با ایران باید شرط غنی‌سازی صفر را کنار بگذارد.

داس در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت درخواست ترامپ از ایران برای پذیرش توقف کامل غنی‌سازی اورانیوم، «یک سم مهلک» بوده که از سوی «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و جنگ‌طلبان در واشنگتن به او تحمیل شده است؛ افرادی که تنها هدف آن‌ها تسهیل تجاوز نظامی به ایران بوده است.

او افزود: «زمانی توافق ممکن خواهد شد که ترامپ این اشتباه را اصلاح کند.»

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.