اشک‌های رضا کیانیان در مراسم خاکسپاری بهناز نازی: در این چند سال سه فرزندم را به دلیل سرطان از دست دادم / اگر میشد از عمر خودم بهشان می دادم

رکنا دوشنبه 28 اردیبهشت 1405 - 16:06
ویدیویی از صحبت های رضا کیانیان در مراسم بهناز نازی مشاهده می کنید.
اشک‌های رضا کیانیان در مراسم خاکسپاری بهناز نازی: در این چند سال سه فرزندم را به دلیل سرطان از دست دادم / اگر میشد از عمر خودم بهشان می دادم

بهناز نازی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که با سرطان مبارزه می‌کرد، سرانجام درگذشت.

 این بازیگر در چند روز اخیر به دلیل وخامت حالش در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بود و پزشکان برای سهولت در درمان، او را به خواب مصنوعی برده بودند.

رضا کیانیان در مراسم تشییع و خاکسپاری بهناز نازی گفت:

بهناز نازی همچون دخترم بود، در این چند سال سه فرزندم را به دلیل سرطان از دست دادم. همیشه بدون اغراق آرزو می‌کردم که اگر امکان داشت از عمرم کم می‌شد و به این هنرمندان اضافه شود.

از ته دل راضی بودم که این کار انجام شد، من زندگیم را کردم. آنان‌ باید زندگی می‌کردند.

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.