تمدید شد/ مترو و بی‌آرتی تا این تاریخ رایگان می‌ماند

فرارو دوشنبه 28 اردیبهشت 1405 - 12:05
سخنگوی شهرداری تهران از رایگان بودن بلیت مترو و بی‌آرتی تا روز سه‌شنبه، خبر داد.

«عبدالمطهر محمدخانی»، سخنگوی شهرداری تهران، اظهار کرد: شهرداری تهران اعلام کرد که رایگان بودن بلیت مترو و اتوبوس‌های بی‌آرتی، طبق تصمیم قبلی، تا روز یکشنبه ادامه خواهد یافت. قرار بود در این روز، جلسه شورای شهر برای تصمیم‌گیری نهایی برگزار شود چراکه اطلاع حاصل شد که ۱۰ نفر از نمایندگان شورا طرحی ارائه کرده‌اند که بر اساس آن، با ترتیبات و ملاحظاتی، بلیت مترو و اتوبوس می‌تواند برای بخش عمده‌ای از شهروندان و حتی برای تمامی شهروندان رایگان شود. به همین دلیل، شهرداری تصمیم گرفت تا زمان برگزاری جلسه شورای شهر، خدمات رایگان را ادامه دهد.

وی افزود: به دلیل تأخیر در برگزاری جلسه شورای شهر، یک خلاء دو روزه ایجاد شد. در این مدت، شهرداری تهران با تصمیم داخلی خود، ادامه رایگان بودن خدمات را تضمین کرده است تا روز سه‌شنبه و برگزاری جلسه شورای شهر.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.