اتوبوس‌های BRT پولی شد/ مترو رایگان ماند

فرارو دوشنبه 28 اردیبهشت 1405 - 10:08
صبح امروز، پس از گذشت بیش از دو ماه از رایگان شدن حمل‌ونقل عمومی، اتوبوس‌های BRT تهران با دریافت بلیت کار خود را از سر گرفتند.

بر اساس مشاهدات، از صبح امروز دستگاه‌های دریافت بلیت در ایستگاه‌های خطوط تندرو (BRT) پایتخت نصب شده و از مسافران هزینه دریافت می‌شود.

این در حالی است که خدمات‌رسانی در مترو تهران همچنان به‌صورت رایگان است.

گفتنی است روز گذشته احمد صادقی، عضو شورای شهر تهران اعلام کرده بود استفاده رایگان از مترو و اتوبوس در پایتخت مانند گذشته ادامه دارد.

همزمان با شروع جنگ چهل روزه، خدمات رسانی اتوبوس و مترو در تهران رایگان شد و در چند نوبت توسط مدیریت شهری پایتخت تمدید شد.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.