فیلم / شهرام لاسمی قلقلیِ معروف: مادر بدی داشتم/ به جاش زن بابای خیلی خوبی داشتم / مادرم بهم غذا نمیداد و گرسنگی میکشیدم / فقط برای شوهرش غذا درست میکرد

رکنا یکشنبه 27 اردیبهشت 1405 - 21:07
شهرام لاسمی در گفتگو با مجید واشقانی در برنامه رک درباره سختی های دوران بعد از طلاق پدر و مادرش صحبت کرد.
فیلم / شهرام لاسمی قلقلیِ معروف: مادر بدی داشتم/ به جاش زن بابای خیلی خوبی داشتم / مادرم بهم غذا نمیداد و گرسنگی میکشیدم / فقط برای شوهرش غذا درست میکرد

شهرام لاسمی: روزهای سخت در کنار مادرم

در گفتگویی با مجید واشقانی، شهرام لاسمی از شرایط نامناسبی که در زندگی‌اش تجربه کرده است، سخن گفت. او می‌گوید: مادرم از من خواست که تمام درآمدم را به او بدهم و گفت: "فکر کردی اینجا هتله؟ یا پول می‌دهی یا از فردا دیگر پا به اینجا نخواهی گذاشت"، و در نهایت من را از خانه بیرون کرد.

لحظه جدایی تلخ با مادر

شهرام لاسمی لحظات تلخ جدایی از مادرش را به تصویر کشید و اشاره کرد که مادرش بعداً از تصمیم خود پشیمان شده بود. او گفت: "وقتی جدا شدیم، مادرم گفت که اشتباه کرده و پشیمان است. من کوچک‌ترین بچه خانواده بودم و از این وضعیت افسرده شده بودم. مادرم حتی یک ریال از پول‌هایی که پدرم می‌داد، برای من خرج نکرد."

زن بابا، مادر دوم شهرام لاسمی

شهرام به نقش حمایتی زن بابای خود در زندگی‌اش اشاره کرد و گفت: "زن بابای من خیلی آدم خوبی بود و به من محبت زیادی داشت. گاهی فکر می‌کردم این زن واقعاً زن باباست؟ اما در تمام عمرم هرگز به مادرم بی‌احترامی نکردم و حتی یکبار به او بالاتر از گل نگفتم."

منیع:ساعدنیوز

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.