گفت‌وگوی امارات با گروسی پس از حمله به براکه/ حق پاسخگویی را محفوظ می‌دانیم

فرارو یکشنبه 27 اردیبهشت 1405 - 19:09
وزیر امور خارجه امارات با گروسی، مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفتگو کرد.

فرارو- ساعاتی پیش، دفتر رسانه‌ای ابوظبی با انتشار پستی در شبکه ایکس از انفجهارهای مهیب در خیابان فاطمه بنت مبارک ابوظبی این کشور خبر داد. دقایقی بعد وزرات دفاع این کشور با انتشار بیانیه‌ای خبر از حمله پهپادی به نیروگاه هسته‌ای براکه داد.

به گزارش فرارو، پس از آن، خبرگزاری دولتی امارات خبرداد عبدالله بن زاید آل نهیان، وزیر امور خارجه امارات، پس از حمله پهپادی به تأسیسات هسته‌ای این کشور خلیج فارس، با رافائل گروسی، مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تماس تلفنی برقرار کرده است.

عبدالله بن زاید در این تماس حملات مذکور را  محکوم کرد و مدعی شد امارات حق پاسخگویی به این اقدام را برای خود محفوظ می‌دارد.

گفتنی است، آژانس انرژی بین‌المللی نیز با انتشار پیامی در شبکه ایکس اعلام کرد که سطح تششعات در نیروگاه امارات از حد طبیعی خارج نشده است.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.