شهروندان آسیب دیده از جنگ ۴۰ روزه، پس از تعمیر منازل برای دریافت خسارت به شهرداری مراجعه کنند

رکنا یکشنبه 27 اردیبهشت 1405 - 16:34
رکنا: برخی شهروندان تهرانی می‌گویند شهرداری برای برآورد خسارت‌های جنگ ۴۰ روزه به منازلشان مراجعه نکرده و از آنها خواسته شده پس از تعمیر، با ارائه مدارک برای دریافت خسارت اقدام کنند.
شهروندان آسیب دیده از جنگ ۴۰ روزه، پس از تعمیر منازل برای دریافت خسارت به شهرداری مراجعه کنند

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، برخی شهروندان آسیب‌دیده از جنگ ۴۰ روزه در تهران، در تماس با رکنا اعلام کرده‌اند که تاکنون هیچ‌یک از عوامل شهرداری تهران برای ارزیابی و برآورد خسارات یا پیگیری جبران آسیب‌های واردشده، به منازل یا مجتمع‌های مسکونی آنها مراجعه نکرده‌اند.

این در حالی است که پیشتر شهرداری تهران اعلام کرده است که شهروندانی که منازلشان در جریان جنگ اخیر دچار خسارت شده، می‌توانند نسبت به ترمیم بخش‌های آسیب‌دیده از جمله درها و پنجره‌ها اقدام کنند و سپس با در دست داشتن مدارکی مانند تصاویر قبل و بعد از تعمیر، فاکتور رسمی، رسید واریز یا فیش دستگاه کارتخوان، به شهرداری ناحیه محل سکونت خود مراجعه کنند تا روند بررسی و پرداخت خسارت انجام شود.

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.