نتانیاهو با ترامپ تلفنی گفتگو می‌کند

فرارو یکشنبه 27 اردیبهشت 1405 - 15:12
رسانه‌های عبری از برنامه نخست‌وزیر اسرائیل برای گفت‌وگو با رئیس‌جمهور آمریکا خبر دادند.

سازمان رادیو و تلویزیون اسرائیل اعلام کرد بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل امروز تلفنی با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در سایه تحولات و تنش در منطقه گفتگو خواهد کرد. 

به گزارش مهر به نقل از العربی، نخست وزیر اسرائیل گفت: امروز با رئیس جمهور ترامپ گفتگو خواهم کرد. 

وی با اذعان به ضربه‌های مهلک پهپادی حزب الله لبنان، مدعی شد: مقابله با پهپادهای فیبر نوری حزب الله نیازمند صبر است. شش سال پیش، من به کابینه در مورد خطر پهپادها هشدار دادم. امروز، ما با ماموریت خنثی کردن پهپادهای فیبر نوری روبرو هستیم. این نوع خاصی از تهدید است. 

درباره جنگ غزه نیز مدعی شد: ما به پایان ماموریت پاکسازی همه عاملان هفتم اکتبر بسیار نزدیک می‌شویم. 

نتانیاهو درباره ایران ادعا کرد: چشمان ما باز است. امروز با ترامپ گفتگو خواهم کرد و از نتایج سفرش به چین آگاه خواهم شد. همچنین موضوعات دیگری را مورد رایزنی قرار خواهیم داد. سناریوهای زیادی مطرح است و اماده همه سناریوها هستیم. 

این در حالی است که ساعاتی قبل، سازمان رادیو و تلویزیون اسرائیل خبر داد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر امشب درباره ایران جلسه امنیتی برگزار می‌کند.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.