دستور تخلیه شهر آلمانی برای خنثی‌سازی یک بمب

فرارو یکشنبه 27 اردیبهشت 1405 - 14:27
پلیس آلمان دستور تخلیه شهر فورتزهایم را برای خنثی‌سازی یک بمب منفجر نشده ۱.۸ تُنی مربوط به جنگ جهانی دوم صادر کرد.

پس از کشف یک بمب منفجرنشده ۱.۸ تُنی مربوط به جنگ جهانی دوم در شهر فورتزهایم آلمان، پلیس به ۳۰ هزار ساکن شهر دستور تخلیه داده است.

سخنگوی پلیس آلمان گفت که قرار است این بمب امروز خنثی شود و آتش‌نشانان در حال بررسی این موضوع هستند که آیا همه ساکنان، منطقه را ترک کرده‌اند یا خیر.

طبق گزارش‌ رسانه‌های آلمانی، بمب HC-۴۰۰۰ حین کار ساختمانی در فورتزهایم پیدا شد؛ شهری که در حدود ۴۰ کیلومتری اشتوتگارت واقع شده است.

شهرداری فورتزهایم یک منطقه ممنوعه با شعاع ۱.۵ کیلومتر ایجاد کرد تا آتش‌نشانان، پلیس و کارشناسان خنثی‌سازی بمب برای خنثی‌سازی بمب آماده شوند.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.