فرهاد مجیدی عذرخواهی کرد

فرارو یکشنبه 27 اردیبهشت 1405 - 12:43
سرمربی تیم البطائح مسئولیت ناکامی تیمش در لیگ امارات بعد از سقوط به دسته پایین‌تر را پذیرفت.

تیم های فوتبال البطائح و شباب الاهلی در هفته پایانی لیگ امارات شنبه ۲۶ اردیبهشت به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید تا البطائح که هدایت آن بر عهده فرهاد مجیدی است با ۲۱ امتیاز از ۲۶ بازی و با قرارگیری در رده سیزدهم به دسته پایین‌تر لیگ امارات سقوط کند.

فرهاد مجیدی بعد از این دیدار گفت: متاسفانه از فرصت‌هایی که به دست آوردیم استفاده نکردیم. بازیکنان هر آنچه در توان داشتند ارائه دادند اما نتوانستیم موقعیت‌ها را به گل تبدیل کنیم. من مسئولیت این ناکامی را بر عهده می‌گیرم. از باشگاه، هواداران، بازیکنان و مدیریت عذرخواهی می‌کنم. آنها همه توانشان را برای موفقیت تیم به کار بستند. 

با این تساوی تیم فرهاد مجیدی ۲۱ امتیازی شد و با توجه به پیروزی الظفره مقابل الوحده در بازی همزمان، در جایگاه سیزدهم جدول قرار گرفت و به همراه الفجیره به دسته پایین‌تر فوتبال امارات سقوط کرد.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.