اولین خروجی پرسپولیس در تابستان مشخص شد

فرارو شنبه 26 اردیبهشت 1405 - 18:14
گلر جوان قرمزها به دنبال تیمی است که در آن فرصت بازی کردن داشته باشد.

امیررضا رفیعی گلر مستعد و آینده دار پرسپولیس، در این فصل خیلی کم به میدان رفت. سایه‌ی بلند پیام نیازمند و حضور فیکس او، مثل دیواری نامرئی، رفیعی را پشت خط نگه داشته. آخرین حضور جدی اش به همان بازی نخست لیگ برابر فجر برمی‌گردد؛ روزی که کارت بازی نیازمند نرسیده بود و رفیعی فرصت بازی پیدا کرد. حالا با نزدیک شدن به پنجره‌ی نقل‌وانتقالات، زمزمه‌هایی به گوش می‌رسد؛ یکی دو تیم لیگ برتری، بی‌صدا خط‌های تماس را امتحان کرده‌اند.

در نیم فصل هم این ماجرا تکرار شد و رفیعی از چند تیم پیشنهاد داشت اما اوسمار و مدیران پرسپولیس با جدایی او مخالفت کردند؛ چون تیم فعلاً به پشتوانه‌ای مطمئن روی نیمکت نیاز داشت. با این همه، نکته‌ی کلیدی جایی دیگر است: قرارداد رفیعی در پایان فصل به پایان می‌رسد. یعنی در تابستان، او بدون هیچ قیدوبندی بازیکن آزاد خواهد بود و به احتمال بسیار زیاد او یکی از جدا شده های پرسپولیس خواهد بود. امیررضا در شرایط سنی قرار دارد که به دنبال بازی کردن است و این فرصت در شرایط فعلی در پرسپولیس به او نمی رسد.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.