انفجار کنترل شده بمب‌های عمل نکرده در شیراز

فرارو شنبه 26 اردیبهشت 1405 - 14:40
روابط‌ عمومی ارتش فارس از خنثی‌سازی ‌بمب‌های عمل‌نکرده در شیراز، خبر داد.

محمد فرهادی، رئیس ستاد ارشد نظامی ارتش در فارس و کهگیلویه و بویراحمد از انجام انفجار کنترل‌شده بمب‌های عمل‌نکرده در شیراز طی سه روز خبر داد.

فرهادی  گفت: عملیات خنثی‌سازی و انفجار کنترل‌شده‌ بمب‌های عمل‌نکرده از حملات اخیر در شهرشیراز وحومه از امروز شنبه ۲۶ اردیبهشت از ساعت ۹ صبح تا ۱۴ وبه مدت ۳ روز انجام خواهد شد.

به نقل از روابط عمومی ستاد ارشد ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد در روز شنبه ۲۶ اردیبهشت، وی افزود: به دلیل این عملیات، احتمال شنیده شدن صدای انفجار کاملا عادی و برنامه‌ریزی شده است.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.