رئیس سازمان امور استخدامی اعلام کرد: از فردا ساعت کاری ادارات ۷ تا ۱۳ خواهد بود؛ اقدامی برای مدیریت مصرف انرژی و حفظ پایداری شبکه برق
علاءالدین رفیع زاده، رئیس سازمان اداری و استخدامی:
از روز شنبه ۲۶ اردیبهشت ماه تا ۱۵ شهریور ساعت کاری تمامی دستگاههای اجرایی، بانکها، شهرداریها و نهادهای عمومی از ۷ صبح تا ۱۳ خواهد بود.
درباره بانکها ساعت ۷، ساعت شروع خدمت رسانی به مردم است و برای آماده سازی سیستمها باید نیم ساعت زودتر در محل حاضر شوند.
ساعت کاری واحدهای بهداشتی و خدمات رسان و مدارس بر اساس مصوبه سال ۱۴۰۱ است.
خانم و آقایی که هر دو شاغل اند و فرزند دبستانی دارند؛ یک ساعت برای شناوری ساعت آغاز کار خود دارند. این امر برای زنان سرپرست خانوار نیز صادق است.
منبع خبر "
فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.