۸ پلیس پاکستان در مرز افغانستان کشته شدند

فرارو جمعه 25 اردیبهشت 1405 - 11:40
منابع خبری پاکستان اعلام کردند که ۸ نظامی این کشور در مرز افغانستان کشته شدند.

در پی حمله انتحاری در ایالت خیبرپختونخواه پاکستان، دست‌کم ۸ نفر از نیروهای ارتش کشته شدند.

این حادثه در منطقه باجور، نزدیک مرز افغانستان، رخ داد. مهاجم انتحاری تجمع نظامیان را هدف قرار داد. تحریک طالبان پاکستان مسئولیت این انفجار را بر عهده گرفت.

هفته گذشته نیز 15 پلیس پاکستان در حمله انتحاری در نزدیکی مرز افغانستان کشته شدند، این موضوع تنش در میان مقامات پاکستان و طالبان را افزایش داد.

مقامات پاکستان اعلام کردند که این حمله در خاک افغانستان طراحی شده، اما طالبان گفته است که این موضوع صحت ندارد.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.