واعظی: زمان بازنگری در صدا و سیما رسیده

فرارو جمعه 25 اردیبهشت 1405 - 01:07
وزیر پیشین ارتباطات و فناوری اطلاعات نوشت: صدا و سیما باید آینه تنوع سلایق در جامعه باشد و از دو قطبی سازی که موجب تضعیف انسجام ملی می‌شود، پرهیر کند

محمود واعظی، وزیر پیشین  ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پیامی در شبکه ایکس نوشت:  «مخاطب رسانه ملی باید همه ایرانیان باشند. پیامد تقلیل جایگاه به تریبون جناح خاص موجب کاهش اعتبار، مخاطب و تقویت رسانه های خارجی می‌شود.»

وی در ادامه افزود: «صدا و سیما باید آینه تنوع سلایق در جامعه باشد و از دو قطبی سازی که موجب تضعیف انسجام ملی می‌شود، پرهیر کند. لذا زمان بازنگری رسیده است.»

محمود واعظی

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.