آغاز اولین پارلمان دانش‌آموزی بهزیستی البرز

خبرگزاری مهر پنج شنبه 24 اردیبهشت 1405 - 18:10
البرز _ اولین پارلمان دانش‌آموزی بهزیستی البرز با حضور رئیس سازمان بهزیستی در استان افتتاح شد.

وجیهه محمدی فلاح، مدیرکل بهزیستی استان البرز، عصر امروز پنجشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه، در حاشیه سفر یک‌روزه، سید جواد حسینی؛ معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور به استان، در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در سفر معاون وزیر البرز، شاهد افتتاح اولین پارلمان دانش‌آموزی ویژه دانش‌آموزان جامعه هدف بهزیستی در استان بودیم و همچنین در شهرستان ساوجبلاغ، جلسه شورای مشارکت‌های مردمی با حضور اعضای این شورا برگزار شد.

وی افزود: این سفر در راستای ارتقای زیرساختهای اجتماعی استان و به‌ویژه ایجاد و ارتقای سطح اورژانس اجتماعی در شهرهای بالای ۵۰ هزار نفر جمعیت انجام شد.

مدیرکل بهزیستی البرز تصریح کرد: تأمین اعتبار در حوزه مسکن، افزایش حق پرستاری و افزایش سرانه حق پرستاری در استان البرز از جمله مصوبات این سفر بود. همچنین افزایش اعتبارات بهزیستی استان البرز از محل اعتبارات ملی نیز به تصویب رسید.

محمدی فلاح در پایان خاطرنشان کرد: یکی از درخواست‌های مهم مجموعه بهزیستی استان از سازمان بهزیستی کشور، ارتقاء سطح ساختاری ادارات و نمایندگیهای بهزیستی به‌ویژه در شهرستان چهارم (اشتهارد) و شهرستان طالقان بود که این مهم نیز در جریان سفر رئیس سازمان به وزارت رفاه منعکس شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.