تصمیم‌گیری درباره امتحانات هفتم تا دهمی‌ها در هفته آینده/ ارزشیابی ابتدایی‌ها بدون امتحان

رکنا پنج شنبه 24 اردیبهشت 1405 - 14:08
مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: از نظر امنیتی هیچگونه مشکل امنیتی برای برگزاری حضوری امتحانات وجود ندارد و آموزش و پرورش این اجازه را دارد که اگر به جمع بندی برسد، آزمون نهایی به صورت حضوری برگزار شود.
تصمیم‌گیری درباره امتحانات هفتم تا دهمی‌ها در هفته آینده/ ارزشیابی ابتدایی‌ها بدون امتحان

به گزارش رکنا،  یوسف بهارلو با اشاره به چگونگی امتحانات مدارس ابتدایی، اظهار کرد: در پایه ابتدایی معلم عملکرد و فعالیت‌های دانش آموز در کلاس درس را در نظر می‌گیرد و می‌تواند بدون برگزاری ارزشیابی نهایی، نمره نهایی دانش آموز را اعلام می‌کند و بعد از اینکه مورد تایید مدیر قرار گرفت، این نمره به عنوان نمره نهایی دانش آموز لحاظ خواهد شد.

وی ادامه داد: برای پایه هفتم، هشتم، نهم و دهم مقرر شد که کارگروهی در روز شنبه تشکیل شود تا تصمیم نهایی به مردم ابلاغ شود.

بمدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران این را هم گفت: از نظر امنیتی هیچگونه مشکل امنیتی برای برگزاری حضوری امتحانات نهایی وجود ندارد و آموزش و پرورش این اجازه را دارد که اگر به جمع بندی برسد، آزمون‌های نهایی به صورت حضوری برگزار کند.

 

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.