کشف ۲۳۵ قبضه سلاح غیرمجاز و دستگیری ۱۴۴ نفر در خوزستان

فرارو پنج شنبه 24 اردیبهشت 1405 - 12:19
فرمانده انتظامی خوزستان از جمع‌آوری سلاح و مهمات غیرمجاز با کشف ۲۳۵ قبضه در سطح استان خبر داد.

سردار سیدمحمود میرفیضی صبح امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در راستای مقابله بی‌امان با قاچاقچیان سلاح و مهمات غیرمجاز، طرح سه‌روزه در سطح استان خوزستان به مرحله اجرا درآمد.

به گزارش فرارو، وی افزود: تعداد ۲۳۵ قبضه سلاح غیرمجاز (شامل ۷۰ قبضه جنگی و ۱۶۵ قبضه شکاری) و همچنین سه هزار و ۵۹ عدد مهمات مربوطه کشف و ۱۴۴ نفر از عاملان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

سردار میرفیضی با تأکید بر اینکه وجود سلاح غیرمجاز یکی از عوامل بسترساز جرایم خشن نظیر تیراندازی غیرمجاز، سرقت‌های مسلحانه و قتل است، رسالت فرماندهی انتظامی استان را تلاش شبانه‌روزی در شناسایی، برخورد قاطعانه و دستگیری دارندگان این سلاح‌ها عنوان کرد.

فرمانده انتظامی خوزستان از شهروندان استان خواست که هرگونه اخبار و اطلاعات خود درباره شبکه‌های قاچاق سلاح و مهمات و نیز افرادی که سلاح غیرمجاز نگهداری می‌کنند را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع‌رسانی کنند.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.