به گزارش پلیس، دختر هندی به نام «دیپتی سارنا» هنگام بازگشت از محل کارش به خانه توسط مردان چاقو به دست ربوده شده است و پس از 4 روز توسط پلیس نجات یافت.
این دختر در جلسه های محاکمه به قاضی پرونده گفت که مردان چشمان او را بسته و سوار یک خودرو کردهاند و با خود بردهاند آنها اصلا با من حرف نمی زدند و پس از آنکه مرا در یک اتاق تاریک محبوس کردند دیگر آنها را ندیدم.
وی گفت: کابوس دزدیده شدن توسط این 5 مرد مرا رها نکرده است البته حالا نزد خانوادهام احساس امنیت میکنم ولی گاه به گاه گرفتار کابوس میشود.
بازرس پلیس به درجلسه دادگاه گفت: بازجوییها از ربایندگان صورت گرفت و تیم تحقیقاتی ما به سختی توانستند ردی از یک اختلاف قدیمی بین خانواده این دختر و خانواده یکی از اقوام پیدا کنند چون ربایندگان بدون اینکه طراح دختر ربایی را ببیند، اجیر شده بودند.
وی ادامه داد: البته این رد پا هیچ مدرکی برای تایید آن نیافتیم و متاسفانه در جلسات دادگاه تنها این 5 مرد برای محاکمه به دادگاه حضور داشته اند.
وی افزود: می دانیم کسی که توطئه ربودن دیپتی را کشیده است همه چیز را در مورد وی میدانستند و اینکه آنها چگونه به این اطلاعات دست یافتهاند مسأله مهمی است. مردان رباینده هیچ پولی به عنوان اخاذی از پدر و مادر دختر درخواست نکرده بودند و به دختر نیز آسیب نرساندهاند ولی به دادگاه و خانواده این دختر قول می دهیم که پرونده در خصوص طراح این ماجرا باز است.
بنابه این گزارش، دادگاه پس از چندین جلسه محاکمه این 5 مرد را به 15 تا 20 سال زندان محکوم کرد.