افشاگری رئیس دفتر سابق نتانیاهو: بن زاید در امارات برای نتانیاهو رانندگی ‌کرد!

اقتصادنیوز پنج شنبه 24 اردیبهشت 1405 - 09:32
اقتصادنیوز: رئیس دفتر بنیامین نتانیاهو که اخیرا استعفا کرده است، نوشت: شیخ بن زاید، اعضای خانواده‌اش و دیگر مقامات از ما استقبال کردند و از دیدن نخست‌وزیر اسرائیل در خاک خود خوشحال بودند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از جماران، زیو آگمون، رئیس دفتر بنیامین نتانیاهو که اخیرا استعفا کرده و در زمان سفر نتانیاهو به امارات همراه وی بوده است، در شبکه اجتماعی ایکس،نوشت: «به عنوان کسی که امارات متحده عربی را به خوبی می‌شناسد و مدت زیادی در آنجا زندگی کرده است و به عنوان کسی که نخست وزیر را در سفر تاریخی که تا امروز کاملاً محرمانه بوده است، همراهی کرده است، می‌توانم بگویم که نخست‌وزیر در ابوظبی با سبک و سیاق پادشاهان مورد استقبال قرار گرفت!

شیخ بن زاید، اعضای خانواده‌اش و دیگر مقامات از ما استقبال کردند و از دیدن نخست‌وزیر اسرائیل در خاک خود خوشحال بودند.

شیخ به نخست وزیر احترام زیادی گذاشت و شخصاً نخست‌وزیر را با ماشین شخصی خود از هواپیما به کاخ رساند.

دستاوردهای نخست‌وزیر در این دیدار شگفت‌انگیز، یک موفقیت بزرگ بود نسل‌های آینده درباره آن صحبت خواهند کرد.»

رئیس دفتر وقت نتانیاهو

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.