مرگ ۲ عضو یک خانواده به دلیل استنشاق گاز شهری در اهواز

صدا و سیما چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 16:47
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: یک خانواده پنج‌نفره در اهواز دچار گازگرفتگی شدند.

**مرگ ۲ عضو یک خانواده به دلیل استنشاق گاز شهری در اهواز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما  مریم شهریاری سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت : برای امدادرسانی به این حادثه، هشت آتش‌نشان از ایستگاه ۵۵ با سه خودروی امداد و نجات به محل حادثه در خیابان سه حصیرآباد اعزام شدند.

وی افزود: نیرو‌های عملیاتی پس از حضور در این ساختمان با پیکر بی‌جان پنج نفر روبه‌رو شدند. پس از تحویل این افراد به عوامل اورژانس و بررسی علائم حیاتی، مرگ ۲ نفر و مسمومیت شدید سه نفر دیگر با علائم حیاتی ضعیف، ناشی از استنشاق گاز بر اثر نشت گاز شهری، تایید و اعلام شد.

شهریاری افزود: بر اساس ارزیابی‌های اولیه کارشناسان علت‌یابی حریق و حوادث سازمان، علت وقوع حادثه نشت گاز شهری در فضای بسته و مسمومیت اعلام شده و بررسی‌های تکمیلی درباره جزئیات و عوامل دقیق حادثه در حال انجام است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی اهواز با بیان اینکه اجساد برای بررسی بیشتر در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفت، تصریح کرد: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل به عملیات خود خاتمه دادند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.