امداد گران داوطلب میناب در جنگ رمضان تجلیل شدند

خبرگزاری مهر چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 14:26
میناب - همزمان با هفته هلال احمر، از امداد گرانی که در جنگ رمضان و در حادثه مدرسه شجره طیبه به کار امداد گری مشغول بودند، تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر چهارشنبه به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر با حضور نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری از داوطلبان امداد گر جمعیت هلال احمر شهرستان میناب تجلیل شد.

احسان محسنی رئیس هلال احمر شهرستان میناب در این خصوص اظهار داشت : در حادثه مدرسه شجره طیبه و برنامه های بعد از آن، از داوطلبان امدادگر جمعیت هلال احمر شهرستان میناب که پای کار خدمت رسانی به مردم و حادثه دیدگان بودند تجلیل شد.

وی افزود: در جریان جنگ رمضان ۹۳ داوطلب امدادگر جمعیت هلال احمر در حادثه مدرسه شجره طیبه حضور داشتند تا در امداد رسانی به حادثه دیدگان و خانواده های آنها خدمات رسانی کنند.

محسنی گفت : این امداد گران نیز در ویژه برنامه‌های برگزار شده در گلزار شهدای میناب، حضوری فعال داشتند و علاوه بر کار امداد رسانی مشغول به اجرای برنامه.های فرهنگی نیز بودند.

رئیس هلال احمر میناب عنوان کرد :به پاس زحمات انجام شده امداد گران در آن روزهای سخت ،در هفته هلال احمر از تعداد ۹۳ امداد گر با حضور نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری و اعضای شورای شهر میناب تجلیل به عمل آمد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.