اورسجی باز هم رئیس فدراسیون کبدی شد

صدا و سیما چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 12:52
مجمع انتخابات ریاست فدراسیون کبدی برگزار و عباس اورسجی دومین بار به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد.

اورسجی باز هم رئیس فدراسیون کبدی شد

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما ،مجمع انتخابات ریاست فدراسیون و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون کبدی ساعتی قبل در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

مجید بهرامی، عباس خواجه اورسجی، ناصر رومیانی، حسین عنصری و رضا کمالی مقدم نامزد‌های ریاست فدراسیون بودند. البته ناصر شکری هم نامزداین انتخابات بود که پیشتر انصراف داد. غلامرضا مازندرانی و سعید مقدم بقا هم به دلیل شرکت نکردن در مجمع از میان کاندیدا حذف شدند.

در پایان انتخابات عباس خواجه اورسجی با کسب ۴۳ رای از ۵۴ رای گرفته شده، به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد. اورسجی پیش از این هم ریاست فدراسیون کبدی  را بر عهده داشته است

.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.