رفع خطر درختان شکسته‌شده ناشی از طوفان شب گذشته تهران

فرارو چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 12:22
مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: با توجه به سرعت زیاد طوفان در شب گذشته در پایتخت متاسفانه تعداد اندکی از درختان در سطح برخی معابر شکست اما بلافاصله توسط نیروهای خدمات شهری رفع خطر و رفع انسداد معبر صورت گرفت.

علیرضا جعفری، مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران، با اشاره به اقدامات شهرداری تهران در سطح شهر پس از طوفان شب گذشته، اظهار کرد: شب گذشته تعداد اندکی درخت در سطح چند منطقه شهر تهران سقوط کرد؛ اما با توجه به اعلام وضعیت جوی از سوی سازمان هواشناسی، نیروهای خدمات شهری آماده باش بودند و در سریع‌ترین زمان اقدامات لازم را انجام دادند. 

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: باتوجه به سرعت زیاد طوفان متاسفانه تعداد اندکی از درختان در سطح برخی معابر شکست که بلافاصله بعد از دریافت اطلاع از طریق سامانه ۱۳۷و یا در صورت مشاهده توسط نیروهای خدمات شهری در حال گشت، در سطح شهر نسبت به رفع خطر و رفع انسداد معبر اقدام لازم صورت گرفت. 

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران اضافه کرد: در حال حاضر همه اقدامات لازم انجام شده و مشکل خاص یا سد معبری در سطح شهر نداریم.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.