ایمن‌سازی ۱۰۵۰ ساختمان پرخطر در تهران

خبرگزاری مهر چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 11:56
دادستان تهران، از ایمن‌سازی بیش از هزار و ۵۰ ساختمان پیرخطر در پایتخت طی سال ۱۴۰۴ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی صالحی گفت: وضعیت ایمنی ۱۲ هزار ساختمان ارزیابی و برای مالکان ساختمان‌های در وضعیت قرمز، ضمن اخطار، پرونده قضایی تشکیل شده است.

وی اظهار کرد: در راستای صیانت از جان و مال شهروندان، طرح گسترده‌ای را برای ایمن‌سازی ساختمان‌ها و مقابله با مخاطرات شهری در حال اجرا است و این اقدامات که با همکاری شهرداری و سازمان آتش‌نشانی انجام می‌شود، بر شناسایی، ارزیابی و رفع خطر از ساختمان‌های پرخطر متمرکز است.

صالحی افزود: با شناسایی ساختمان‌های ناایمن و بلند مرتبه، در مجموع وضعیت ۱۲ هزار ساختمان ارزیابی شد و نظارت‌ها تا رسیدن به سطح مطلوب ایمنی در پایتخت با قاطعیت ادامه خواهد داشت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.